It's all about life..!!!

It's all about life..!!!

it's all about life!

Sunday, April 4, 2010

Aku tanpa cintamu lagi!

Aku tanpa cintamu lagi..!!!
mampu aku menghadapinya..??
kata seorang adik kepadaku..akak kena tabah..!!!..mungkin ni dugaan tuhan untuk akak..!!!mungkin jugak ni peringatan tuhan untuk akak..sebab selama ni akak lebih sayangkan .... dari akak sayangkan Allah..!!!
Nah..!!aku terpukul dek nasihat seorang adik kepadaku..!!
ya Allah..betulkah aku menyanyanginya lebih dari aku menyanyangi-MU..!!!
jika ini petunjukmu ya Allah..kuatkanlah hati dan semangatku!!!
Temukan aku dengan seseorang yang boleh membimbingku untuk lebih menyanyangi-MU daripada segala benda di dunia ini!!!

1 comment:

  1. kita mintak Allah bg matahari...
    tp rupanya hujan yg turun...
    rupa2nya Allah mahu berikan pelangi...

    :p

    bergembiralah dan bersyukurlah...

    ReplyDelete