It's all about life..!!!

It's all about life..!!!

it's all about life!

Saturday, April 24, 2010

~Bila kita terasa diri bagus~

tok..tok..ish..nape la bilik ko ni macam ni..kat dina kepada ayu.
nape dengan bilik aku dina?..ayu tidak mengerti..
hurm...bilik ko ni penuh sangat dengan benda tak berguna..sambil muka Dina dicebikkan..
pe benda yang tak berguna yang ko maksudkan dina? tak fahamlah aku...
ye la...bilik ko ni penuh dengan benda tah pape...sambil sekali lagi muka dicebikkan...
hurm...cuba ko bagitau aku pe benda mengarut yang ko maksudkan...
ye la..bilik ko ni tak macam bilik aku..bilik aku kemas..bilik aku cantik...cam aku jugak la..aku kan perempuan yang baik..aku kan cantik luar dan dalam..tak macam ko ni ayu..hodoh..muka sekali lagi dicebikkan..
astagfirullahhalazim...em...tak mengapalah macam tu dina..ko bagitahulah aku..kat mana hodohnya bilik aku dan aku ni..
biar aku cuba perbaikinya...
hurmm...banyak sangat hodoh kau tu...sebab tu la aku dan shasaha tak suka berkawan dengan kau!!!..faham!!!

No comments:

Post a Comment