It's all about life..!!!

It's all about life..!!!

it's all about life!

Friday, April 22, 2011

~Pujian itu terlalu besar untuk aku~

Terharu..
yup..mmg aku patut terharu.
pujian tu terlalu besar untuk aku.
rasanya tak layak lagi aku nk tima segala pujian tu.
ya Allah..terima kasih di atas kurniamu..
menemukan aku dengan insan-insan yang sangat menenangkan jiwa...setelah Kau ambil seseorang yang terlalu aku sayang.
ah..sekali lagi..aku cuba buka duka di hati..hurm..

Dear Puan Faiziah,
terima kasih banyak atas tunjuk ajar yang tak pernah jemu.
terima kasih banyak atas kasih sayang yang sangat mendalam kesannya pada saya walaupun pertemuan dan perkenalan kita baru saja bermula..semoga ikatan silaturrahim yang terbina antara kita akan terus kekal dan berpanjangan.
mungkin ucapan terima kasih ini tak cukup nak membalas segala ilmu dan bakti yang puan dah curahkan pada saya..hanya doa yang mampu saya berikan untuk mengiringi perjalanan hidup puan.. :)

::..Hati kecil kembang semangkuk..::

No comments:

Post a Comment